Montag, 3. März 2014

Kreuzzz Kinoko Hat & Mori Inspired Outfit

During my Mori-Girl research I stumbled over a great image of a hat and fell in love.

http://www.kreuzzz.com/
http://www.kreuzzz.com/
Aren't they cute?
Because I had some small model-jobs during the last weeks, I allowed me one of this awesome works!
I chose the mushroom / kinoko hat and the contact with Kreuzzz was very fast and lovely!


I received the hat very quick and I am very amazed from the quality.
They also gave me a letter with care instructions and a bag which is also printed.

The hat is thick warm and it fits very nice.
I hope I can take some photos with it soon!
(it's matching perfectly with my folding bike!!! (◍•ᴗ•◍)❤)


The last week I also tried a mori-inspired outfit, I went with it to a cafe to meet my friends.
(it was horrible cooold!!! But it was very nice to see them again, after a long time! Totally worth it ^_^)



That's it for today.
Tomorrow I will try to write something about my latest sewing works!

Thank you very much for reading and have a lovely day/ evening!
 ( ´ ▽ ` )ノ

Kommentare:

  1. *O* Der Hut ist ja episch~ Bin echt auf die Bilder gespannt :3
    Und sehr süßes Outfit ^^

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank :D
      Es freut mich, dass es dir gefällt!

      Löschen
  2. Ich hab vor kurzem ne Anleitung dafür gelesen, werd in mir selber machen :)
    Süßes Outfit, das Haarband ist wunderschön <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich hatte auch erst überlegt ob ich mir so einen selber mache, habe mich dann aber doch lieber für das schöne Stück von Kreuzzz entschieden. Und damit lag ich sehr gut, da es keine übliche Beret Form hat, sondern wirklich einem Fliegenpilzkopf entspricht ^^

      Vielen Dank! :)

      Löschen
  3. Die Hüte sind ja wirklich unglaublich niedlich *_*
    Schade dass mir sowas gar nicht steht.
    Dein Outfit find ich auch hübsch, besonders die Tasche. =)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Warum steht dir sowas nicht? ;____;

      Vielen Dank für das liebe Kompliment!

      Löschen