Dienstag, 1. Juli 2014

Romantic Forest Shooting

Hello everyone!

To admit, we had two shootings with the romantic forest JSK.
The first was like 3 or 4 weeks ago. 

JSK combined with brown

Somehow I was not happy with the lovely deer behind the fence...

So we went out again, to make a new shooting and found a lovely place
Here are my two favorite photos, I hope you like them!



I tried an other coordinate - inspired from deers and finally I am happier with the results <3

My vacation started yesterday and now I am able to use my whole time for sewing and dressing up!
What are you doing in your free-time?
 My next projects are some bloomers and cutsew projects and new dresses for me! 
<3

Have a wonderful week!

Kommentare:

  1. Ja, die Bilder MIT den Tieren sind wirklich schöner geworden, wobei dein Outfit mit den Haaren auf dem ersten Bild natürlich auch echt super aussieht und mir auch die Pose gefällt. Aber Zaun zerstört meistens leider ein wenig die Atmosphäre des Bildes. Trotzdem gefallen mir alle drei Bilder sehr gut!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jaa, so ging es mir auch. Dieser Zaun hat irgendwie so eine unfassbare Distanz erzeugt, dass die Bilder einfach kälter wirken für mich >.<

      Vielen Dank <3

      Löschen